08-12-07


Jag var med pappa ute i vår "underbara" trädgård. Vi grävde upp några lökar
och körde med skottkärran. Det är ju bra när jag kan hjälpa till.




































Man måste ju kolla brunnen med så att inte pappa har missat nåt.

Men det var väldigt lerigt så till slut kunde jag inte gå längre. Det var
ju massa lera som satt fast under fötterna.



På em kollade jag på nemo.








Pappa plockade ut det gamla datarummet som ska bli min nya garderob.
Så här bra blev det. KANON

Före                                                     Efter


Jag hade jätte kul med allt som pappa plockade ur. Massa sladdar
och dyligt som jag bara älskar


Mamma har gjort nya gardiner till mitt rum också. Jag blir så glad
när jag ser dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0