08-12-10



Idag har jag varit på öppna förskolan igen. Det var sista gången för
detta året. Så nu får jag vänta tills nästa år innan jag träffar mina
kompisar där igen.

På kvällen var jag och mamma hos Thérèse och firade hennes
födelsedag. Då fick jag ju träffa mina sysslingar igen och busa
runt som vi brukar göra. Klara kan ju vara lite närgången ibland
men då är det ju tur att Erik hjälper mig. Men ni ska veta att jag
gillar er verkligen. Hoppas att vi snart kan ses igen.



När vi åkte därifrån skulle vi till min morbror (han som har lastbilen)
Pappa var där så då hade jag ju turen att gosa med mina kusiner med.
Allt på en dag kan det bli bättre?
Även om jag kanske inte hade velat se på Bonden men vad gör man
inte för att få vara med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0