08-12-19


Idag har det varit en bra dag. Snuvan rinner och jag hostar lite
men det går väl över snart hoppas jag.
Jag var hos mormor och morfar och åt nybakade varma kanelbullar
Kan det blir bättre så säg. Mormor sa att de var för varma men jag
tjatade tills jag fick och de var riktigt goda som vanligt.

Sen var det till att åka ut och handla till mina föräldrar. De ska väl
också få paket av tomten. Jag har lovat att hjälpa honom.

På kvällen var vi hela klanen Knutsson i Säve på fika med grannarna.
Jätteroligt. Jag hade fullt upp hela tiden. Lars hade ju goda saker.
var det inte kakor på borden så var det popcorn eller annat gott.
Sen kunde jag ju jaga Erik också, roligt om du frågar mig.
Nova gillade dock inte när jag ville kolla närmare på hennes spel.
Förstår inte varför, det var ju jättemycket fina saker. Blinkade när man
tryckte och spelade lite :(
Men då kunde jag ju alltid gå till datorn, där satt Frida och körde ett
bilspel.
Som sagt jag hade fullt upp att hålla koll på alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0