08-12-20


Så har man hjälpt han den röde idag igen. Vi var i stan hela
familjen men jag och pappa gick själva och mamma fick
gå ensam.
Sen var det hem och sova. När jag vaknade skulle pappa gå
ut och sätta upp en fågelholk, och det vill man ju inte missa.
Jag fick skrika mig till att förja med ut, men till sist så gav de
med sig.



Detta fina hus har vi fått av Lars. Det var min moster Gunillas.

Nu har pappa fixat så att jag ska kunna sitta vid köksbordet och se
fåglarna.Det ser väldigt konstigt ut från utsidan men från insidan är
det jätte bra.Det kommer fler bilder på hur holken igentligen ser ut.

När jag och pappa var ute passade jag på att undersöka leran i vår
trädgård. Det var inte vad pappa önskade



Efter att ha bytt kläder var vi och köpte en julgran.  Sen var det till att
åka förbi mormor och morfar och fika lite. Så kom ju klanen Knutsson
dit med, alltid lika roligt. Jag lekte med acke, jag kastar bollen så springer
han och hämtar den till mig igen. Vi är båda lika glada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0