08-12-21


Idag har jag, mamma och pappa varit på julmarknad i Haga. Det var så där kul
om du frågar mig men mamma och pappa tyckte nog att det var mysigt. De skulle
gå in på de mest konstiga ställen, och iband kunde ju jag inte hänga med för det
var aldeles för litet för att ta med sig vagen in.

På kvällen hamnade vi hos mormor och morfar. När vi kom dit hade morfar tagit in
granen och låg på golvet och höll på med nåt... Det måste man ju kolla.



Sen skulle det ju i en massa ljus. Kosstigt är det men jag ställer ju upp
och hjälper till.



När det var klart kom vi ju till det roliga. Det skulle hängas upp en massa
saker också. Det var allt från kottar till hästar och slädar. Men man säger
ju inte nej när det är nåt som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0