08-12-24


Denna dagen började lugnt. Var hemma och mös med mina
föräldrar. Sen kom farfar och farmor, så fick vi lite fika. Därefter
somnade jag som en stock så mamma och pappa fick väcka
mig när vi skulle åka till mormor och morfar.

Väl där började vi som vanligt med glögg och pepparkakor.

När alla var klara med detta så gick vi ner till lällaren. Där kom
TOMTEN han var riktigt läskig så jag fick ta skydd hos morbror
Lars.



Sen satt jag hos farmor i soffan, och många paket blev det. Jag
satt aldeles paralyserad till tomten hade lämnat oss.



Jag kunde inte riktigt ha koll på alla paket. Så jag ska visa er några
saker åt gången.



Farmor hade köpt en jättefin Maracas som jag kunde sjunga och
spela med.



Sen hade mormor och morfar köpt en bil som det fanns många knapppar
att trycka på, så lät det lyckan var total.



Sen fick jag på mig min nya Pyjamas men jag blev ju inte mycket
tröttare för det. Men när klockan var efter tolv åkte vi hem i alla fall,
och då somnade jag i bilen.



En härlig dag var det i alla fall. Kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0