08-12-26



Idag åkte vi in till stan igen. Vi har ju varit där flera dagar i rad nu känns det
som och jag tycker inte det är så himla kul faktiskt men vad ska man göra?
Jag somnade i alla fall och det var ju härligt så att man slapp se alla människor.

Efter stan åkte vi till mina kusiner och skulle ta en fika. Jag lekte med Wilma och
Frida. Vi spelade Guitar Hero. JAG ÄR BÄST!



Sen fick jag ju hjälpa tjejerna med lite andra killsaker. De spelade
hockyspel så då fick ju jag flika in med några heta tips.



Vad skulle de göra utan mig? Kanske varit lite mindre irriterade men
nåt ska de ju bråka om

Kommentarer
Postat av: Peter i Hälsingland

Bra Martin!!

Visa tjejerna hur sport ska utföras!

Din Morfar och Jag vet oxå hur det ska gå till. Så jag blir så glad att det äntligen finns EN!!! till i fam. Knutsson som man kan snacka sport med!!

2008-12-27 @ 09:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0