08-12-27


Vi hann ju knappt vakna inna det var dax att sätta sig i bilen.
Denna stress hela tiden. Men när jag hade skrikigt en stund
och sen precis somnat då var vi framme. Först var vi hos Karin
och Anders. Där var det toppen som vanligt. De bygger ju om
så det fanns mycket verktyg som jag kunde pilla på.
När jag var för mycket i vägen där fick jag gå upp och spela
piano och äta ur godisskålen, bättre kunde det ju inte bli.

Sen bar det av till farmor och farfar. Där var pappas morbror,
moster och kusiner på besök. Lite läskiga var de till en början.
Men ju längre tiden gick så var de ju riktigt roliga faktiskt.

Jag var Irmas privat frisör för dagen, och se så snygg hon blev.


Sen var man ju bara tvungen att krama Bellman lite med.


Sen fick vi åka hem när ungdomarna ville gå och lägga sig. De orkar ju
ingenting.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj vilken kille! Att Martin vågade ligga på Bellman och mysa, stora killen !! :)

2009-01-01 @ 21:42:55
URL: http://medelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0