08-11-01



Vilken lyckodag detta har varit.
Allt började med att Frida och Wilma låg bredvid mig på
golvet och sov när jag vaknade.


När vi hade ätit frukost kom morbror Lars med lastbilen.
Idag har det nämligen stått dränering av huset på agendan.
Lars hade även en grävmaskin med sig som Henrik (En kompis
till Lars) körde. Imponerande.
Sen kom även farfar och morfar hit och hjälpte oss.

Jag testade även själv att köra lite och det gick väldigt bra om jag får
säga det själv


Med gott resultat! Så är det nån som behöver hjälp så
finns jag ju alltid här.


Sen blev det lite långtråkigt så då gick jag med Frida och Wilma
till lekparken och gungade.


Efter en sån här dag somnade jag som en stock när vi skulle
åka till kyrkogården på kvällen för att tända ett ljus hos
moster. Men det är så det är när man har jobbat hårt hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0