08-11-11


Idag har jag och mamma varit hos mormor och morfar
och ätit frukost. Lyxigt.
Morfar åkte med vår bil till verkstaden. Joakim sa att
morfar kunde komma med bilen så kan ju dem fika med

Sen har jag och mamma varti hemma hela eftermiddagen,
när det bara har vräkt ner med regn.

Vi passade på att baka bröd och skorpor.

Mamma lagade en god middag. Spagetti och köttfärsås
som jag gladeligen åt själv...



Sen var pappa ute och borrade upp lister för dräneringen...
 Då ville ju inte jag sova så nu är kl nio och jag ser ut så här...



Det var regnigt när pappa var ute så han blev väldigt blöt liksom
borrmaskinen så han fick nog en stöt innan han förstod att han
skulle komma in ..... och det kan man förstå när man ser hur hans
verktyg ser ut !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0