08-11-15


Idag har det varit en kanon dag. Trots att jag har varit inne
hela dagen nästan. Vädret kunde ju ha varit bättre men inte
utsikten i köksfönstret
Här hade jag full koll när morbror och Henrik var här och hjälpte
pappa att lägga igen det sista i dräneringsprojektet. Mormor och
morfar var här med hela dagen. Det kom skopor flygande och
grävmaskiner åkande. Kan ju inte vara bättre.


Men morbror tyckte det var tungt att skotta av skopan efter att all
lera fastnat när Henrik skulle fylla. Men det gjorde ju inte mig nåt
för då hade jag ju alltid nåt att kolla på.


På eftermiddagen hann vi i alla fall med en skön promenad även
om det han bli mörkt, men det blir det ju så tidigt nu för tiden ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0