08-11-16



Idag har jag jag varit med pappa och städat i
källaren. Det var ju verkligen smutsigt där efter
all lera som alla har dragit in under dessa
helger som vi har dränerat. Men nu när det är
klart så kan man ju börja få det hjälpligt rent igen

Under tiden bäddade mamma min säng med nya
härliga lakan. Jag blev jätte glad och tjöt av lycka
när jag såg det. Alla dessa bilar. Jag kommer ju
att sova som en prins i himmelriket.



När jag skulle äta matade jag pappa det gjorde ju
att det var mycket roligare att äta mat.



På em var vi hos Lars och Carita och lämnade tillbaka lite
kvarglömda stövlar som vi grävde fram i källaren.
Där fick jag sitta ensam i lastbilen och styra och alla andra
stod utanför och tittade. Himmelriket

Nu kommer jag att sova så gott i natt hoppas mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0