08-11-21


Denna dagen har varit en KALL vinter dag, när snön
hade kommit under natten och lagt ett spår av vitt på
gräsmattan. Detta gjorde att mamma kände att hon
skulle nog lägga om till vinderdäck på bilen.
Så det blev till att åka och hämta däcken, sen vidare
till mormor och morfar. Så att hon slapp ha mig med
under bilen också.

Jag träffade momors morbror (Gunnar) som kunde
läsa jag kunde läsa min lastbilsbok med. Alltid lika
kul att klocka in och ur bilarna i denna bok.

På kvällen var vi hos Janne och Ian och firade att
Janne fyllde 65 år. Där kunde ju jag leka med mina
kussiner och sysslingar. Det gjorde jag verkligen
så när vi åkte hem vid 23 tiden somnade jag ganska
omgående. Det var verkligen skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0