08-11-25


Idag har tydligen jag och mamma varit på IKEA och handalat lite.
Jag sov mig igenom hela varuhuset.

Sen åkte vi till Maja. Jag gillar verkligen henne, vill klappa,
krama och pussa på henne hela tiden. Jag väntar ju bara på
att vi ska kunna leka också. Men det är ju ett tag kvar. Så jag
får väl hålla tillgodo med detta så länge.

På em var jag och mamma ute och promenerade en stund. Men
det var lite halt för mamma. Hon sladdade runt på gångbanan.

På kvällen var vi hela familjen i källaren och städade lite. Nu
börjar det bli klart.
Pappa gjorde lite finsnickeri.



Men det blev ju bra till slut i alla
fall. Man blev ju lite orolig när man såg hans verktyg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0