08-11-27



Imorse vaknade jag kl 05. Men mamma och pappa
ville inte gå upp då, så jag fick vila i deras säng en stund.
När pappa gick till jobbet så blev jag lite trött igen så
efter en välling somnade jag om och sov till halv nio

När jag kommit upp kom fönsterputsarna. Då hade jag
fullt upp att hålla koll på först en, sen kom en till då hade
jag helt plötsligt två att ha koll på.



När de hade åkt började mamma dammsuga vilket jag inte gillar.
Då brukar jag gå och sätta mig i soffan och vara sur.



Efter all denna uppståndelse blir jag lite trött igen så då var det
skönt men en tupplur. Vad jag sen får höra är att jag har missat
att mormor och morfar varit här och fikat. Men jag hann i alla fall
träffa Maja som var kvar när jag vaknade. Hon är ju bara så go.


Kommentarer
Postat av: Maja

Oj va rädd jag ser ut på bilden :)

Men det är jag inte.

Tack för alla klappar Martin!

Kram Maja.

2008-11-28 @ 11:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0