08-11-29



Detta har varit en konstig dag. Jag vaknade och allt var som
vanligt. Mamma och pappa sov. Men jag fick i alla fall upp pappa.
Efter frukosten började allt förändras.

Mamma och pappa började skruva isär sin säng. Bar ner allt i
källaren, och började sen skruva ihop den där nere.

Men det klart jag gillar ju att vara i källaren så lite glad var jag
ju i alla fall.

Sen åkte vi till mormor och morfar och kollade om de hade
kunnat se på sin nya tv som vi hjälpte dem att köpa igår. Tro
det eller ej men det hade inte varit nåt större problem.

På em satte vi upp ljusstakar i fönsten. Vi gjorde i ordning
i källaren så att mamma och pappa ska kunna sova där inatt.
Vi satte upp skrivbordet och lite lampor så nu ser det ju ut som
ett riktigt rum.
Det blev riktigt bra faktiskt.

Här är mitt nya rum.


Och här ska mamma och pappa sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0