08-10-26



Hej

I fredags var det en riktigt regnig dag. Jag och mamma var med
mormor och morfar på Ullared (GEKÅS).Det var mycket folk men
lite fick vi handlat i alla fall.
Här testar jag pappas handskar.


Igår var det underbart väder och jag var med pappa och tog bort
alla plattor runt huset inför kommande dränering.

På kvällen var jag ensam hos mormor och morfar. Det är ju härligt
att bli lite bortskämd :)  Mamma och pappa på inflyttningsfest hos
Julias mamma och pappa.




Idag har det återigen varit en otroligt regnig dag. När jag hade blivit
hämtad hos mormor och morfar, åkte vi och köpte nya stövlar till mig.

Jag gillade dem verkligen. Sprang runt i huset och ville inte ta av mig dem.


Men sen tog pappa av dem men jag var ju inte sen att hämta dem igen 
Jag vill ju ha dem även om vi ska vara i källaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0