08-10-31


Idag har det varit soligt men kallt. Det trotsade vi med
att gå från backaplan och ut till sandlyckan där vi mötte
Annica, Maja, Emma, Erik och Pontus. Sen gick vi tillbaka
och fikade tillsammans på Petras Café.

Därefter var mamma med morbror Lars på Allt i Mark och
köpte ut material till dräneringen av huset. Men jag sov så
jag missade allt. Frida var med i lastbilen men åkte med oss
sen hem till mormor och morfar för att fika lite. Väl hemma
tog vi lite foton.


Sen kom Frida på att hon ville sova här och det ville Wilma med
göra då. Så mamma var och hämtade henne hemma innan vi
åt middag tillsammans.
Sen spökade mina kusiner ut mig med vantar på fötterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0