09-04-04


Idag har jag varit hemma hos mina kusiner. Carita hade en grävare i trädgården som jag fick testa. Finns det nåt bättre???


När de andra ska gå in får man ju hänga på, men det går ju bra för Wilma har ju bilar inne med.



På em när vi var tillbaka hemma hos mormor så var Wilma med. Så kom Ingrid Schäfer och hennes son Martin och hälsade på. Det är ju skönt att det kommer några killar ibland, nu blev det springa av.

Både jag och Wilma ska sova hos mormor och morfar i natt. Då fixade mormor mys med popcorn, det tackar man ju inte nej till. Vi passade på att sova skafötters i bäddsoffan, en stund i alla fall. Men när Wilma skulle gå upp så tassade jag upp med. Man kan ju missa nåt. Man vill ju alltid vara nära. Men till slut sov Wilma och jag var vaken så då la mormor mig i min säng och det är ju alltid skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0