09-04-07


Idag tog vi det lugnt, satt och väntade på  en kille som skulle fixa med vårat larm. Men som tur var så behövde vi inte vänta så länge och det inte lång tid heller. Så ganska snart kunde vi åka till mormor, morfar och Frida som hade sovit där inatt. Det var ju tur att vi inte kom tidigare för Frida hade ju nästan precis vaknat när vi kom dit.

Sen åkte vi till en massa trista butiker, mormor skulle ha en klänning och till slut så köpte hon en i alla fall.

När vi lämnade Frida hoppade Wilma in i bilen istället. Tur för mig, då jag gillar att ha sällskap i bilen. Vi åkte till Lars R på jobbet. Det var lite konstigt både mamma och pappa satte sig i en sån konstig stol och så satt Lars där med munskydd och allt. Jag tyckte faktiskt att det var lite läskigt.

Nu är både Frida och Wilma här och ska sova över hos mig det ska bli kul.



Här håller vi på att göra lite tränings övningar, och jag måste ju vara med. Så att man ser att de inte fuskar.



Sen fick jag sällskap i mitt rum det är ju alltid trevligt. Det är ju bara lite svårt att komma till ro och somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0