09-04-11



Idag har det varit en underbar dag till med mycket sol och 17 grader.
Jag fick vara hos mormor och morfar när mamma och pappa skulle till stan. Det var ju tur för mig, inte vill jag sitta snällt i vagnen när de ska kolla på tråkiga saker och inte bryr sig alls om mig. Då hade jag det bättre när jag var och grävde i morfars rabatter och körde in bilen för mormor.
När vi kom hem ville jag inte sova, man vill ju ta vara på det goa vädret så det var till att lapa sol som alla andra.



Sen var det till att hjälpa pappa att tvätta trappan som just nu är borttagen.



På kvällen var mormor och morfar här och åt middag. Det blev laxpaté till förrätt och grillat till huvudrätt. Så gott.




När jag hade ätit klart ville jag njuta av den sista solen innan den gick ner för idag, så härligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0