09-04-13



Idag har jag och pappa varit ute och grävt i häcken. Vi håller på att få lite mindre ogräs där.  Men det är ju bara så trist att man måste vara innanför häcken och inte utanför som pappa är. Då blir ju pappa så arg och skäller på mig.
Därefter blev det fotboll på altanen för mig och pappa.



Sen är det ju lite trist när påskägget är slut. Då gäller det att hitta på lite nya användningsområden, och det är ju bara fantasin som är ens hinder.


Fungerar ju bra som skor kanske.

Ikväll har vi varit hos Wilma med en tröja som hon glömt här.
Frida hade spelat fotboll och gjort 2 mål.

När vi skulle åka hem fick jag åka med Lars i lastbilen när han skulle dra på ett flak. Jag kunde stå där och se på alla och vinka. Fattar ni att jag hade tur, att inte detta var gjort innan jag kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0