09-04-17



Idag har jag haft en helt underbar dag. Allt började med att jag och mamma åkte med morbror Lars i lastbilen. Man blir ju alltid lika ledsen när man måste gå därifrån men det blev ju bättre när jag kom till mormor och morfar. Där hjälpte jag morfar att klippa gräset.



Sen skulle man ju kratta allt med. Det är mycket att stå i när man har trädgård.



Då är det ju bra att jag hade min skottkärra att lasta allt på. Det blev ju en hel del trots att morfar inte har så stora gräsmattor.

När vi var klara med det kom Lars och alla hans arbetskamrater. De skulle lägga asfalt hos morfars granne. Det innebar ju att jag hade det så bra, kunde kolla alla.



Sen fick jag hjälpa till med att köra välten med. SPÄNNANDE



På kvällen var Fam Knutsson här och åt middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0