09-04-19



Idag satt vi och åt frukost och huxflux blev det bestämt att vi skulle åka till Halmstad. Vi åkte och våldgästade farmor och farfar. Det är ju alltid lika kul att komma dit. Jag hittade en spann som jag kunde inspektera.



Vi fick god mat och sen gjorde farmor en helt underbar rabarber paj. Så gott, första rabarberna för i år.

När jag var färdig ville jag gå över till grannen. Linnea är lika gammal som jag, pappa gick med så att jag kunde gunga på hennes gunga. Hon hade en skottkärra som jag kunde köra med också.



När vi sen åkte stannade vi till hos Anders och Karin. De hade fått klart sitt nya kök så vi ville ju se det. Så fint det blev.
Sen gjorde det ju inte saken sämre att Karin hade så goda skorpor. Jag åt upp alla som hon hade tagit fram.
När vi skulle åka hem fick jag testa motorcykeln. Men jag gillar ju den mest när den inte låter så mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0