09-04-22



Idag har Maja varit med mig hos Tina. Hoppas verkligen att hon också kommer att tycka det är kul att vara där.

Jag har hunnit med att kolla lite lastbilar med. Detta är verkligen det bästa jag vet. Men jag vill ju att alla ska titta med mig. Mamma gick iväg och pratade i tel medans jag och pappa tittade och då måte man ju hålla koll på henne med.



Sen var jag och mamma ute och gick. det är ju inget som jag gillar så mycket nu för tiden, men hon behöver ju så då har jag ju inget val. Men jag försöker ju ialla fall göra det bästa av det. Nu har jag kommit på att jag kan gömma mig i mössan. Man får inte roligare än man gör sig.



Därefter fick jag springa av mig på kusinernas studsmatta. Det är ju kul man ramla ju ganska ofta men det gör inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0