09-04-25



Idag har det varit lite konstigt. Jag har varit ensam med pappa halva dagen för mamma åkte iväg och sade att hon skulle jobba?! På en lördag?

Nåja, pappa och jag gick ut i trädgården och började fixa med utemöblerna. De skulle fräschas upp efter att ha stått i garaget hela vintern. Efter ett tag tyckte jag att det började bli lite tråkigt, men då tog pappa ut julklappslastbilen i vår stora jordhög så jag kunde köra några lass.



Sen kom mormor och morfar och hämtade oss, vi åkte ut till Lars i Säve och hälsade på. Han var också i trädgården och jobbade så jag var tvungen att se om hans redskap funkade bra.



Och helt plötsligt dök mamma upp, hon hade varit nere och varit lekledare på Fånarna på farmen. Tjänstekläder hade hon också fått.



Sen fick jag en glass att smaska på i solen innan de andra drack kaffe och var tråkiga.



När vi kom hem bar mamma och pappa upp utemöblerna på altanen, så nu har vi premiär-ätit där i år med. Gott i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0