09-04-30



Idag har det varit ytterligare en dag som har varit varm och med bara sol. Jag och mamma tog en promenad på fm. Det är ju mycket roligare nu när jag har fått en ny vagn.



På em var vi i stan och kollade på massa lastbilar. Här ser man bara en liten del av dem.



Jag passade på att fjäska lite för Lars så att jag även fick provsitta. Jag började med att testa en Volvo.



Sen gick vi över till Lars andra bil en Scania. Utvärderingen av vilken jag gillade bäst kankse kommer när jag en dag börjar prata.



Sen passade jag även på att dra runt på morfar och visa han alla fräcka saker som finns på bilarna. Så som däck, lampor, fotsteg mm. Man får ju visa att man har lärt sig nåt av allt läsande i mina fordonsböcker.



De hade byggt en likadan bobby car som jag har hemma och åker runt på, men denna var ganska mycket större!



Sen kollade vi när alla körde därifrån. Mina kusiner fick åka med när Carita körde.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Identisk vagn som Viktor. Visst är den bra! :) Hoppas ni haft en fin Valborg och 1:a maj.

2009-05-03 @ 21:38:16
URL: http://mrsdalgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0