09-08-09



Dagen började med lite film. Det är härligt med lite lugn på morgonen. Sen bar det av till mina kusiner, där hölls det på att greja med lastbilar. Det kan ju inte bli bättre enligt mitt tycke. Jag satt i hytten och körde. Frida ville gå ur men har hon tagit in mig där vill jag ALDRIG gå ur det är nåt hon får lära sig.

Sen fick jag åka med Carita en sväng. Vi åkte förbi mormor och morfar så att de kunde se att jag åkte med lastbilen.  Till och med mormor åkte med oss ner till GLC där vi skulle ställa bilen. Det var ju inte lika roligt att behöva åka med mamma i vår bil tillbaka.

Väl tillbaka blev det middag och allt hemma hos morbror och moster med alla innan det var dax för oss att ta oss hemåt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0