09-08-13



Idag fick jag själv åka med farmor och farfar till Halmstad.

Det var lite sorgligt när vi åkte och mamma och pappa stod kvar och vinkade. Men jag somnade ganska snabbt och farmor väckte mig när vi närmade oss Halmstad.

När vi skulle gå av ville jag stanna kvar i bilen och tyckte att vi skulle köra mot Göteborg igen. Nu hade vi ju varit i Halmstad. Farfar visade hur jag kunde köra in min väska så allt blev bra. Sedan visade farfar mig alla bilarna han hade hittat. De har varit pappas och de var jättefina. De passade perfekt till garaget.





Sedan åt jag spagetti och köttfärssås, så jag blev jättemätt.

Farmor hade bäddat åt mig i arbetsrummet och det var riktigt mysigt.

Jag somnade snabbt och sov hela natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0