09-08-15


Idag regnade det. Tråkigt, men då kunde vi leka med bilarna inomhus.



Sedan körde vi till Tropikcenter på eftermiddagen och det var kul. Där fanns fiskar, ormar, apor, sköldpaddor och många andra smådjur. Det fanns en papegoja som skrek ganska högt och den tyckte jag inte om. Sedan åt vi glass innan vi åkte hem.





Vi åt kotlett och potatis som farfar och jag grävde upp. Naturligtvis kom äpplekakan fram och den var nästan godare idag. Vi år vaniljsås till och det älskar jag.


Det blev en lugn kväll framför TV-n Det är ju idrottstävlingar och det är ju spännande.

Jag var ganska trött så jag somnade vid 9-tiden och sov hela natten fram till kl halv 9 på söndagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0