09-08-17



Efter frukosten gick farfar och jag och kollade på arbetarna vid hålen. Idag hade de fullt upp. Jag ville gå upp och kolla i lastbilen men det fick jag inte för farfar kände inte farbrorn som körde. Det är ju konstigt för det är jag ju van vid med Lars bil.

När vi hade tittat i två timmar kom farmor och Bellman och hämtade oss. Det är konstigt att hon inte kan förstå att jag måste få titta klart.

När farfar och jag var i trädgården och lekte så kom mamma och Wilma.

Jag blev jätteglad och kände att jag trots allt längtat lite efter mamma.

 

Väl hemma var ju pappa hemma det är ju skönt när allt börjar bli som vanligt. Jag har verkligen haft det bra hos farmor och farfar men det är riktigt skönt att vara hemma igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0