09-08-24



Idag har jag varit hemma på fm. Jag tittade på Madicken medans morfar var här och grejade en stund. Mamma sa att han inte ville ha mig ute när han slipade... Hmm Nu förstår jag inte vad hon menar.... Men det var ju skönt att sitta inne och kolla på film en stund. När mormor och morfar åkt passade jag och mamma på att hälsa på min kompis Agnes. Hon hade en studsmatta som jag gärna testade lite. Men mamma blev ju inte så glad när jag hela tiden ville vara utanför nätet för att kolla konstruktionen av stängerna... Men det gjorde ju att jag bara ville göra detta till mammas stora förtret. Men har man glimten i ögat kan hon ju inte bli så arg?

När vi sen skulle åka hemåt hade ju mamma inga hemnycklar och pappa skulle jobba över...
Så vi fick åka till moster och morbror ens stund. Då skulle Frida spela fotboll, så vi hängde på. Vi kollade hela matchen men tyvärr förlorade dem med 3-2 men vad gjorde det? Jag och Wilma kunde ju springa runt och ha himla kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0