09-08-30




Denna helg har gått i samma tecken som de senaste helgerna, dvs. att vara i trädgården och greja med allt som ska fixas med. Men idag ville jag inte riktigt vara med pappa.

Vi startade dagen med att köpa färg mm.

Sen bar det av för att ta en fika i Säve. Där kunde jag titta på flygplan. Det var ju tur att det var uppvisning just idag när jag kom dit.

 

Bild från förra året

 

Mamma och jag tog en promenad medans pappa var och skulle prata med dem i färgaffären igen. Men när vi kom hem igen efter 40 minuter så tyckte jag att vi hade gått alldeles för lite.

Genom att bestämt visa vad jag ville så gav mamma med sig. Så det blev ytterligare promenad hem till mormor och morfar så kom pappa och hämtade oss när han var klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0