09-08-31



Hujedamig. Idag väckte mamma mig före 6!!!

Det var direkt ut till bilen, och vidare för att hämta mormor och morfar. Sen var det skönt för jag och morfar kunde ju sitta där bak och sova det mesta av vägen ner till Halmstad. Morfar skulle op knät där. Jag och mamma satt kvar i bilen när mormor följde med honom upp. Men när vi hade suttit i bilen ett tag tröttnade jag, så vi gick upp och höll dem sällskap tills han skulle in.

Medans han opererades passade vi på att åka till farmor och farfar och äta frukost. Där blev vi ju så klart kvar och när morfar var klar så hämtade vi ju honom så att han också kunde vara med där en stund innan vi åkte hemåt igen. Då passade ju jag på att sova hela vägen hem också. Så nu är jag pigg och vill inte gå och lägga mig i tid kan man ju säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0