08-12-13



Dagen har varit lugn. Carita kom dock och väckte oss vid
niotiden. Ja vi var ju vakna men vi låg ju kvar och mös. Men
det var ju bra för då slapp jag ju tjata så för att vi skulle gå
upp.

När jag vaknade från min tupplur så hade pappas kompis
Hans från Halmstad kommit. Vi var i stan och tittade på
fyrverkerier, men det var riktigt kallt.
Sen bar det av hem för att laga mat. Pappa var lagade god
middag till oss.



Lagaom till efterätten kom även Anders och Karin Krantz för att vara med
oss under kvällen. Det var ju bra för då fick jag ju en chans att leka och
mysa lite med min Karin.



Jag var uppe så att jag han se alla fyrverkerier ifrån fönstret i alla fall.
Det var jättefint och jag ville inte få därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0