09-01-02



Idag har jag varit med pappa och Hans ute och
handlat lite dataprylar. Allt medans mamma var
på stan med sina kompisar. Det var ju tur att man
slapp hänga med på det.

På kvällen var vi hos mammas extra syster Agneta
och hennes föräldrar med mormor och morfar. Det
var jätteroligt.
Där hade dem ett gökur som jag fick pappa att fixa
att det lät vilket jag verkligen gillade.


Annars hade jag fullt upp med att meka, putta och klättra
på Agnetas rullstol. Den var lite farlig men när den stod still
kunde jag ju fixa lite med den.


När jag hade sprungit mig trött runt i lägenheten trodde mamma
och pappa att jag skulle somna i bilen hem. Ha ha ha dem kan
man ju lura hur lätt som helst.
Jag somnade ju först vid kvart över tolv så de fick inte heller gå
och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0