09-01-16


Idag har det varit riktgit kallt -6 grader. Men det är ju
skönt att vi inte varit ute så mycket. Vi har varit ute och
åkt lite bil med Maja. Det var ju så skönt för då kunde
ju jag passa på att sova när vi åkte bil, så att man var
utvilad och pigg när vi skulle gå in till Maja och ta en
fika. Jag hade en massa energi för att pilla på allt
som Annica inte hade tänkt på att plocka bort så fort
jag kommer på besök. Sen kunde jag ju testa Majas
nya gungbil med. En riktig hitt i alla fall en stund.



Sen kom Wilma och var hos oss en stund på kvällen. Det är ju alltid
lika kul att hon kommer och leker med mig. Sen läste hon böcker och
så tittade vi på TV tillsammans med. Det är så härligt med kusiner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0