09-01-22



Denna veckan har varit otroligt trist. Här är det sjukstuga
mest hela tiden.
Allt började med att jag kräktes på måndag fm. Men sen
åt jag som vanligt på dagen utan en minsta antydan om
att jag inte var bra. Mormor och morfar var här på en fika.
Men på kvällen blev det värre och jag hängde över holken
ett par gånger. Inget vidare.

Dagen där på var pappa hemma med oss på fm, men
skulle på möte på em så då var jag och mamma hemma
ensamma. Mamma blev allt sämre och låg mest på soffan.
Tillslut längtade jag så efter min pappa att jag grät vid dörren.



Som tur var kom pappa snart så att det var nån som kunde ta
hand om mig.

På onsdagen orkade mamma inte vara hemma med mig själv
så jag fick vara hos mormor och morfar medans pappa var på
jobbet. Mormor var inte heller helt kry. Men det gick bra ändå.
Pappa kom och hämtade mig vid tvåtiden.

Idag torsdag ligger mamma och pappa på var sin sida av soffan
och ser inte mycket ut för värden. Men de är tacksamma för SVTB.
Och jag har det ganska bra faktiskt så man ska väl inte klaga
även om det blir lite trist i längden.



Hoppas på ett snart tillfrisknande av oss alla tre.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men stackars er. Hoppas ni kryar på er snart! Kram J

2009-01-22 @ 12:58:23
URL: http://mrsdalgren.blogg.se/
Postat av: Karin

krya på er, det var verkligen inte kul för er. Kram K

2009-01-22 @ 22:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0