09-07-03



Idag har jag varit med Maja på stan och kollat på hennes kusin som spelade handboll.
Sen tog vi en promenad på stan i värmen, åt lite lunch innan vi tog bussen hem till Maja igen där vi hade vår bil.

På em skulle vi åka ut och ha lite picknick vid havet, men det blev en tur med Carita och barnen i båten stället. SÅ UNDERBART. Jag trivdes kanon bra i båten.



När vi kommit in en vik och lagt till med allt som skulle fixas hoppade alla i vattnet. Jag var lite skeptisk men det löste Carita. Här kunde jag vara med alla andra, och plaska så mycket jag ville.



Pappa och jag var ute på en liten egen tur när de andra höll på att hoppa från båten. Då var det skönt att sitta i båten och ha full koll på dem.



Efter lite fika åkte vi kusiner ut med den lilla båten själva. Det var ju så trist att bara sitta där på berget och titta när det skulle drickas kaffe och så.



När alla sen hade badat klart, vilket tog sin tid för det var 23 grader i vattnet och mamma sa flera gånger att hon skulle komma upp men så hoppade hon i igen och igen och igen, så åkte vi vidare. Då var vi många som njöt av att ha koll.





Men man blir så trött av att vara på havet med.



Det är ju bra att man laddar batterierna så att man kan vara uppe länge, för när jag hade sovit här en stund och vi skulle gå ur båten så vaknade ju jag. Så på kvällen skulle mamma hämta nåt hos mormor så vi åkte dit alla. Morfar blev ju lite förvånad när jag står i det öppna fönstret vid 23- tiden. Men glad blev han ju i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Annie

Vilken mysig dag :)

2009-07-06 @ 11:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0