09-07-01



Idag har det åter varit en varm dag och mamma inte frisk Men så kom min räddning även idag, Frida. Vad skulle jag ha gjort utan henne under dessa dagar.



Frida gjorde nåt med mig som hon trodde jag skulle tycka vara äckligt men jag njöt mest.



Men det verkar som att mamma börjar bli lite bättre som tur är. Men hon ser ju rätt loj ut så man hoppas att det inte går tillbaka. Nu kanske vi snart kan komma ut igen. Jag gillar verkligen inte att bara vara hemma så här.



På em kom hela familjen Knutsson hit så då fick jag ju visa Wilma min fina pool med. Hon är ju mycket roligare att leka med som också badar med mig. Vi badade en lång stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0