09-07-04



Ännu en härlig dag i solen på altanen. Jag är så glad för min pool som jag kan hoppa i när det blir i varmaste laget.

På em var vi på sommarfest hos mammas kompis men alla mina polare var ju med så det var ju kul att träffas igen. Det kommer väl inte bli så mycket nu under semestern kan jag tro.

Ante satt på gräsmattan och lekte med boll och bil samtidigt det ser avancerat ut. Men det fixar ju han.



Här är Julia. Henne hade jag inte träffat förut, men det blir säkert fler tillfällen för det. Hon var ju lite mindre så tyvärr kunde hon ju inte hänga med oss grabbar.



Vi var och åkte rutchbana i en bassäng. Jag tyckte det var lite otäckt när man kom under vattnet, med det verkar inte vara nåt som Pontus bryr sig om. Han skulle ju bara göra som sin storebror Erik. Helt tokiga.



Maja och Viktoria var också med men tyvärr fick inte mamma några bra bilder på dem.

Det bästa var ju när jag hittade skålen med chips. Varför har äter vi inte detta lite oftare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0