09-07-09



Idag var det konstigt. Det ser ut som att det bara är Frida som sover. Men frågan är om det är någon som kan sova i denna husvagn när det är så mycket folk som är vakna? Sen skulle det sjungas med och då vaknade hon. Jag tror nog att hon lurade oss och var vaken hela tiden. Mig lurar man nämligen inte.



Men jag kunde ju i alla fall hjälpa henne att öppna alla paket.



Det var ju ganska många paket så det var ju tur att vi hade en stor säng att sitta i allihopa.



Vilken tur att kusinerna ville följa med mig hit.



Efter lite frukost åkte vi hemåt. Vi stannnade hos mormor och morfar så kom Lars och Carita dit för att fortsätta fira födelsedag.



Sen skulle det ju ätas tårta med.



Nu får man ju bara hoppas att även Frida tycker att detta blev en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0