09-07-12



Nu har vi packat med oss allt man kan tänka sig känns det som. Pappa sa att det kändes som att han skulle flytta hemifrån. Hur nu det känns?

Sen var det att fylla husvagnen och åka upp till Grebbestad. Där väntade ju Ian och Janne på oss. Det är ju alltid lika kul att komma upp och träffa dem lite mera. Så fick vi ju lite hjälp att sätta upp tältet med. När allt var klart tog vi en liten promenad som slutade med fika hos Olssons. Goda kakor hade hon ju gjort som vanligt. Men sen blev jag trött så då gick vi hem. Jag hade då 39 graders feber så det var ju inte så konstigt att jag var lite hängig. Men jag är så trött på denna feber nu så jag vill bara bli frisk. Vi får hoppas att det går snabbt att bli av med den så att jag kan få bada.


Kommentarer
Postat av: towee :)

fin blogg du har!

verkligen, intressant faktiskt!

brukar inte läsa så många bloggar själv, men fastnade lite för din!



kolla gärna in min oxå om du känner för det!

http://ttowie.blogg.se

keep up the good work!



2009-07-23 @ 20:30:10
URL: http://ttowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0