09-07-19



Idag kom min mormor och morfar hit och hälsade på. Vi skulle fika hos Janne och Ian och tro att jag blev förvånad när Frida och Wilma med sina föräldrar också kom dit. Det kan inte bli bättre.

Vi var nere vid vattnet och tittade när Janne, pappa, Frida och Wilma badade. Det var ingen annan som vågade. Jag badade fötterna det fick räcka. Det var ju bara 17 grader i vattnet. Senare tittade vi när Acke badade. Han är ju helt tokig när han badar. Sen gäller det ju att hålla sig på avstånd när han kommer upp, annars blir man ju helt våt.

 

På em var vi alla även Janne och Ian nere på bryggan och åt middag. Efter maten bjöd Ian alla på glass Så gott.

 

Men det är ju alltid lika ledsamt när de ska åka hem. Då gråter jag ju en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0