09-07-20



Idag var det soligt men det blåste så det var inget badväder, så vi satte oss i bilen och åkte på lite utflykt. Vi tog en promenad i Fjällbacka men det missade jag för då passade jag på att sova lite. Sen bar det av till Hunnebo där det blev ett snabbt stopp för att sen åka vidare igen. Vi stannade vid Sotenäskanalen och tittade på så många båtar som skulle åka igenom.

 

 

Därefter åkte vi vidare till Smögen. Där var det riktigt mycket folk, men till slut fick vi till och med fått i oss lite mat på en restaurang. Det är ju aldrig fel.

Sen skulle mamma och pappa boka en camping plats till aug. Men det lät ju inte som att jag skulle få åka med då??? Undra vart jag ska vara då. På nåt bättre ställe kan jag tro.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0