09-07-24



Idag har vi haft ganska bra väder. Inget regn och vi har till och med sett solen en stund. Vi började med att fixa lite i några affärer, sen bar det av till mormor och morfar. Där var redan Wilma och Frida som hade sovit över. Det gör ju att det blir lite roligare. Men allt kunde ju bara bli bättre. Det visade sig att jag och pappa skulle vara i garaget hela dagen och greja. Pappa grejade med vår bil och jag dammsög allt jag kom åt. Men alla runt om kring mig tyckte mest att det var irriterande när det lät hela tiden. Men det borde de ju fatta att man kan ju inte dammsuga om det inte låter.

 

 

 

Men på vägen hem somnade jag och mamma och pappa trodde visst att jag skulle sova för natten redan vid sex tiden. Den missen kommer de väl inte göra om antagligen. För jag vaknade ju vid halv åtta och nu sitter jag och mamma i soffan och tittar på Emil när kl är er ett på natten. Jag vill i alla fall inte sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0