09-06-06


Idag har när jag vaknade hos mormor var det som vanligt. Men ganska snart dröste det in en massa folk. Hela familjen Gustavsson från Jönköping. Med var ju också Martina, Johans tjej första gången jag träffar hennne. Men hon fattade ju med en gång att jag gillade att spela fotboll vilket vi gjorde till min förtjusning.

Sen började alla klä om sig. Jag fick på mig fracken och lackskorna. Sen bar det av till kyrkan. Där mamma och pappa gifte sig. Där var så mycket folk men jag kände ju de flesta och alla berömde mig för min klädsel.



Sen skulle det ju tas en massa foton med mina kusiner som skulle vara brudnäbbar. Vi tre hör ju ihop.





Sen var det dax för mamma och  pappa att komma in i kyrkan. Men när de började spela en massa skön musik då passade jag på att sova en stund. Det gäller ju att ladda så att man orkar med hela kvällen.

Mamma och pappa såg ju lite konstiga ut så jag gick hellre till de andra som inte hade riktigt så konstiga kläder på sig.

Men de var ju fina med.



Det var många fina i följet.



Sen var det festen på Albatross men vi har inga bilder där ifrån ännu men det var i alla fall väldigt trevligt.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, vad fin du var Maria. Ja, ni var fina allihop! Verkar som er dag blev toppen. Kram

2009-06-09 @ 20:08:17
URL: http://mrsdalgren.blogg.se/
Postat av: Annie

Allt var jätteroligt och ni var såååå fina!!

2009-06-11 @ 10:21:22
URL: http://medelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0