09-06-09



Idag blev jag väckt vid femtiden. då var det direkt ut till bilen för att åka till Stockholm. Jag var vaken till Borås lika bra att sova så att man kommer fram så snabbt som möjligt. Men när jag sen vaknade i Södertälje var jag lite grinig och ville inte alls åka mer bil. Det var ju då skönt att komma hem till Bertil och Ulrika så att man fick springa av sig en stund och få lite frukost med. Jag hade ingen lust att äta i bilen nämligen.

Sen bar det av till skolgården och titta när Leonard skulle ta studenten.

Jag hade en massa folk att kolla på.



Ulrika hade en fin glad blomma som Leonard skulle få.



Han hade en fin skylt med.




När vi ätit en massa god mat hemma hos Holmgrens körde vi farmor till flyget. Därefter skulle vi checka in på ett hotell i stan. Men det gick inte så bra. Fel på nåt data system var det och vi hamnade på ett hotell på Älvsjö mässan.Mamma var inte nådigt arg... Men jag fick i alla fall ett bad när vi nu inte kunde ta en promenad på stan som var tanken..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0