09-06-16



Åter en dag med sol och faktiskt lite värme med. Idag har jag och mamma varit ute och promenerat hela dagen känns det nästan som. Vi började med att gå hem till Maja. Där fikade vi en stund, jag hjälpte även Annica att dra runt dammsugaren lite. Vad gör man inte för att ha nåt att göra. Jag är ju alltid noga när jag dammsuger så att man kommer in under alla stolar mm.
Sen följde Annica och Maja med oss ner till backaplan. Alltid roligare att ha sällskap.
Idag har jag inte sovit middag så jag somnade redan vid sju. Mamma hoppas bara att jag inte vaknar för tidigt i morgon. Hon gillar tydligen mer att jag tar en sovmorron som jag gjorde idag när jag vaknade vid halv tio. Men hon ska inte hoppas för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0