09-06-21



Så var det dax att åka hem igen.
Karin liftade med oss till Göteborg. Det var ju himla kul för mig att få lite sällskap där bak. Vi hade himla kul jag och Karin i alla fall. Sen skulle hon gå av men det gillade inte jag så då var jag grinig resten...

Sen var vi hos mormor och morfar. Vagnen skulle ju plockas ur mm. När det var klart kom Frida och Wilma med sina föräldrar. Det var ju så länge sen vi sågs. Nu när först jag var i Stockholm och de har varit på Kreta. När vi hade lekt en stund var det dax för gemensam middag. Vi får ju hjälpa morfar nu när han ska fixa allt och mormor mest ligger på soffan.

När vi äntligen kom hem upptäcktes att kylskåpet stått  öppet ett par dagar. Så mamma åkte för att handla det nödvändigaste medans jag och pappa städade i kylskåpet. Så nu sover jag gott hemma i min egen säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0